11 Şubat 2016 Perşembe

Geçiş :)

                                     

Hayatında onu anlayan, dinleyen ve seven birinin olması ne güzeldir insanın.. Umarım Rabbim dileyen herkese evliliğin en güzelini, eşlerin en anlayışlısını nasip eder. 5. ayıma girişin sembolü olan koşulsuz aşk 51 gülle başladım ama öyle devam etmeyecek bugün ki yazım. 
Ben bugün biraz kendimden bahsedeceğim. Bu gün migros için bir röportaj verdim. Özel bir dergi ve basın için yaklaşık bir saat süren bir soru cevap istediler. O kadar eğlendim ki bir kez daha iyi ki diyetisyenim diye düşündüm. İnsanların diyetle ilgili soracak o kadar çok sorusu var ki. Migros benim kurumsal olarak danışmanlık verdiğim ilk yer. Nuh çimento ve Migros iki yıldır düzenli danışmanlık verdiğim yerlerdi ama Nuh çimentoyu lokasyon nedeni ile bırakmak zorunda kaldım. Oysa oradaki her danışanımı çok çok seviyorum bu ayrı. Migros özellikle bir iki isiminde hayatımdaki büyük yerleri ile vazgeçilmezim oldu bu kesin.. Biri canım doktorum, doktordan çok ablam ve yol göstericim Hale Tüzel hanım, bir diğeri benim isteklerimi saygı ve sevgi ile ciddiye alıp değerlendiren sevgili Serdar Kaşıkçı, İkisine de özel teşekkür etmeden geçemeyeceğim.  Artık Ertan Balaban crossfit okulları, Banvit spor kulübü ve A.Ş. de benim danışmanlık verdiğim merkezlerin arasında. Bu da iş yükünü ağırlaştırsa da genel olarak enerjimi ve pozitivitemi mükemmel etkiliyor. 
Yarın ilk işimden bu işime kadar yanımda olan herkesle ve tecrübelerimle uzun mu uzun bir post atmak istiyorum bugün bu kadar, yeni yeni alışıyorum kısa zaman sonra yeni tarifler, yeni bilgiler, yeni makaleler, yeni hayat maceraları, gezdiğim yeni yerler,tanıştığım yeni insanlar ve onlarda bulduklarımla en güzel anlarımı kelimelere dökeceğim burada.

Sevgiyle ve sağlıkla kalın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder