9 Şubat 2016 Salı

5. Ay 💕

Saat 00:00 olduğunda, evliliğimin 5. Ayına girmiş olacağım. Bloğumun ilk postunu atıyorum şuanda, bu ayrı bir heyecan yaratıyor bende, olduğum gibi yazmayı, yazdıklarımı sonradan okumayı, fotoğraf çekmeyi, her fotoğraf karesinde o anıma dönmeyi oldum olası sevdim ben.. Bide okumayı sevdim, beslenmeyi sevdim, sporu sevdim, dans etmeyi sevdim, deli mi diye düşünen bakışlar arasında bağıra çağıra şarkı söylemeyi sevdim, pozitif olmayı sevdim, her sabah güneşin doğuşunu sevdim, anneme ve babama her zaman şükrettim, kardeşimi bana verdikleri için, ve sonra mavi gözlerinde en berrak sulardan daha temiz kalbini gördüğüm eşimi sevdim. Ne güzeldir ilk yaşanan her şey, onunla gezmeyi, yüzmeyi, mobilya seçmeyi, en güzel en hayal edilen düğünü planlarken, etrafa bakıp gülmemizi sevdim, onun çocuksu gönlünü sevdim, beni korumasını sevdim, sahip çıkmasını sevdim, dürüstlüğünü, adamlığını sevdim, Ala çatının yeri bende başkadır, ama eşimin yeri bambaşka, her sabah beni herşeyimmm diye uyandırmasını sevdim, onunla gülmeyi, sokaklarda delice dans etmeyi, etrafa bakıp kimseye benzemediğimiz için dua etmeyi, bana böyle kaldığım için şükrettiği, onu seçtiğim için şükrettiği her anı sevdim, yaşadığım her an benim, hatalarımı, yanlışlarımı, doğrularımı sevdim, yalnız kalmayı bile severdim bekarken, kahvemin bile ayrı bir tadı var şimdi, neredeyse tüm Avrupa'yı gezmişken, gitmek istediğim bir kaç ülkenin daha tadı başka şimdi, o bembeyaz gelinliği giydiğimde değil, elimi tuttuğunda hissettiğim heyecanı sevdim, seninle tam 1.5 yıldır tanışıyoruz kocacım, ama seni yıllardır tanıyormuş gibi olmayı sevdim, yaptığım her işte arkamda durmanı, benle duyduğun gururu, adam gibi, yüzüme söylemeni sevdim, saklamadığın utanmadığın gözlerime bakarak haykırdığın aşkını sevdim, her ay dönümümüzde sana dair bana dair bize dair fotoğraflarımızı paylaşmayı sevdim, babam hep kahramanımdı, her sabah kahvaltımı hazırlayanım, beni bu zamana getirenim annemin dayanağı, her gece masal anlatanımdı, kardeşim koruyanımdı, meleğimdi, kanadımdı, hayatımda onlar varken bir başka erkeğe bu denli güvenmeyi, beni onların koruduğu, sevdiği, hissettiği gibi huzurla sardığın için seni sevdim, benim bebeğim, hayat eşim, yol arkadaşım, herşeyim, ilk yüzüğümü senden aldığımda kurduğum cümleyle bitireceğim bugün ki ilk postumu, birine güvenip sevmesi biriyle yaşaması için yıllarca tanımasına gerek yokmuş bir insanın, doğru insan gelince akan sular duruyor, denizler yön değiştiriyormuş, yüce rabbim seni bana dualarımın karşılığında verdi, tevekküllerim seni bana getirdi, birlikteliğimiz ömrüm boyunca hep aynı aşk ve saygıyla sürsün.. Seni Seviyorum, P.S: her gece evimize konuk olan Ragnarı bile senin için sevdim düşün işte bebeğim :) bunu söylemeden edemeyecektim. İyi gecelerr..

2 yorum: